Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie pro Familypark Valachy
Nohavicová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných strategií pro dětské zábavní cen-trum Familypark Valachy. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí bylo posouzeno prostřednictvím Šťastného atomu "7 S" firmy McKinsey. Na základě provedených analýz byly identifikovány příležitosti a hrozby a zároveň silné a slabé stránky podniku. Pro návrh jednotlivých strategií byla využita Ansoffova matice Produkt-trh. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která byla rovněž po-souzena z ekonomického hlediska.
Uvedení výrobku na trh
BRYCHTA, Michal
Cílem diplomové práce je stanovení strategie a dílčích kroků, které jsou zapotřebí k uvedení výrobku na trh. Teoretická část definuje základní pojmy, které byly popsány na základě studia odborné literatury, vztahující se k tomuto tématu. V práci je popsána SWOT analýza, BCG matice, segmentace trhu a marketingový mix. V praktické části je zhodnocen současný stav marketingového mixu, a je poukázáno na to, jak by měl být nově správně nastaven. Dle Ansoffovy matice byla vybrána strategie rozvoj produktu. Podíl na trhu starých brilantních vodových barev se postupně snižoval, proto společnost přistoupila ke kroku, který tento produkt inovoval (sytost, rozšíření pigmentů a nový obal). Provedené změny na produktu by se měly pozitivně projevit v objemu prodaných kusů a postupného zvyšování podílu na trhu. Dále je důležité, aby se společnost držela nových dílčích kroků, které vycházejí z marketingového mixu. Klíčové je, aby společnost správně segmentovala trh. V kapitole Segmentace trhu je nově uvedeno 11 kategorií. Brilantní vodové barvy jsou nově zařazeny do kategorie Creative, která je určena pro široký segment základních uměleckých škol a kreativcům, kterým nestačí obyčejné vodové barvy a produkty z kategorie ART (profesionální produkty) jsou pro jejich použití cenově neadekvátní. Nové kroky pro uvedení výrobku na trh zahrnují náklady, které se promítnou do výpočtu bodu zvratu. Výsledná hodnota má ukázat, zda se doba návratnosti prodloužila či zkrátila.
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Mašek, Karel ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této práce je strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic, a.s. Za pomoci veřejně dostupných zdrojů dochází ke zkoumání vývoje makrookolí a mikrookolí, kde dochází k definici a rozdělení telekomunikačního trh do pěti segmentů. Následně je provedena Porterova analýza pěti konkurenčních sil, která zkoumá konkurenční tlaky působící na trhu, tak i na společnost Vodafone. Následně dochází k finanční analýze a produktové analýze, na jejímž základě je sestavena Ansoffova Matice. V závěru práce dochází k syntéze analýz, a navržení několika variant strategií.
Návrh na zlepšení situace podniku Pekařství a cukrářství Sázava, s.r.o.
Szilvásová, Simona
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zvýšení konkurenceschopnosti podniku Pekařství a cukrářství Sázava, s.r.o., prostřednictvím zavedení nové služby. Na základě analýz vnějšího a vnitřního prostředí byla navržena strategie podle Ansoffa. Jako nejvýhodnější strategie byla zvolena strategie diverzifikace, kterou představuje zavedení pojízdné prodejny s pečivem. Za účelem ověření zájmu o zavedení nové služby bylo provedeno dotazníkové šetření a následně byla vybraná strategie posouzena z ekonomického hlediska. Na závěr jsou navrženy opatření pro minimalizaci problematických oblastí.
Marketingový plán vybrané společnosti
Malík, Martin ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je zpracování marketingového plánu společnosti TEDOM. Dále je to také analýza marketingových nástrojů a vytvoření nové marketingové komunikace a sestavení rozpočtu pro její realizaci. Teoretická část práce bude zaměřena na charakteristiku marketingového plánu a marketingové komunikace. V praktické části bude popsána společnost. Dále bude tvořen marketingový plán a marketingová komunikace.
Návrh strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o.
Anděl, Karel
Bakalářská práce je zaměřena na navržení strategií pro zemědělskou společnost AGROSEV spol. s r.o. Strategie jsou formulovány na základě Ansoffovy matice Vý-robek -- trh. Návrhy strategií vycházejí z analýz prostředí, které jsou uskutečněny pomocí metody PESTEL, Porterova modelu pěti hybných sil, modelu 7S firmy McKinsey a matice BCG. Na závěr práce je nejvhodnější strategie ekonomicky zhodnocena a uvedeny doporučení pro její implementaci.
Návrh strategie pro Familypark Valachy
Nohavicová, Lenka
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných strategií pro dětské zábavní cen-trum Familypark Valachy. Vnější prostředí bylo analyzováno s využitím PESTE analýzy a Porterova modelu pěti hybných sil. Vnitřní prostředí bylo posouzeno prostřednictvím Šťastného atomu "7 S" firmy McKinsey. Na základě provedených analýz byly identifikovány příležitosti a hrozby a zároveň silné a slabé stránky podniku. Pro návrh jednotlivých strategií byla využita Ansoffova matice Produkt-trh. Výsledkem práce je výběr nejvhodnější strategie, která byla rovněž po-souzena z ekonomického hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.